Plakat do pobrania

Prezentujemy zwycięską pracę autorstwa pana Tomasza Talerzaka.
Zapraszamy do pobierania, drukowania i publikowania plakatów w Państwa firmach, organizacjach oraz w mediach społecznościowych.
Serdecznie dziękujemy Jury, które pomogło rozstrzygnąć niełatwy dylemat konkursowy.

Jury doceniło:

1.Koncepcję artystyczną, tj.:

  • pęknięcie w murze, symbolizujące sprzeciw oraz początek zmian,
  • kolorystykę, która jest stonowana, a zarazem zapada w pamięć,
  • minimalizm, który jak milczenie bywa bardzo wymowny.

2.Główne hasło – #TyTeż, za to że:

  • nawiązuje do akcji społecznej #MeToo, dając odbiorcy do zrozumienia, że i ta akcja dotyczy czegoś ważnego,
  • zwraca się wprost do przechodnia-odbiorcy,
  • jest zaczepne i zadziorne,
  • ma uniwersalny charakter – przy modyfikacji hasła dolnego może być kierowane zarówno do pracownika jak i pracodawcy,
  • dzięki hasztagowi daje potencjał na rozpropagowanie kampanii w mediach społecznościowych i jest adekwatne do wielkomiejskiego adresata kampanii.

Ty też tu pracujesz. Chroń firmę przed nadużyciami.

Ty też masz głos. Zgłoś nieprawidłowości w firmie.

Ty też decydujesz. Nie bądź bierny.

Ty też na tym skorzystasz. Zgłoś nieprawidłowości w firmie.

Milczenie niszczy. Twój głos zmienia świat.

Nie bądź częścią problemu. Bądź jego rozwiązaniem.

Ty też na tym skorzystasz. Słuchaj swoich pracowników.

Chroń sygnalistów. Są kapitałem firmy.

Chroń sygnalistów. Pomagają wykrywać nadużycia.

Ochrona sygnalistów = Ochrona Twojej firmy