Plakat do pobrania
Prezentujemy zwycięską pracę autorstwa pana Tomasza Talerzaka.
Zapraszamy do pobierania, drukowania i publikowania plakatów w Państwa firmach, organizacjach oraz w mediach społecznościowych.
Serdecznie dziękujemy Jury, które pomogło rozstrzygnąć niełatwy dylemat konkursowy.
Jury doceniło:
1.Koncepcję artystyczną, tj.:
- pęknięcie w murze, symbolizujące sprzeciw oraz początek zmian,
- kolorystykę, która jest stonowana, a zarazem zapada w pamięć,
- minimalizm, który jak milczenie bywa bardzo wymowny.
2.Główne hasło – #TyTeż, za to że:
- nawiązuje do akcji społecznej #MeToo, dając odbiorcy do zrozumienia, że i ta akcja dotyczy czegoś ważnego,
- zwraca się wprost do przechodnia-odbiorcy,
- jest zaczepne i zadziorne,
- ma uniwersalny charakter – przy modyfikacji hasła dolnego może być kierowane zarówno do pracownika jak i pracodawcy,
- dzięki hasztagowi daje potencjał na rozpropagowanie kampanii w mediach społecznościowych i jest adekwatne do wielkomiejskiego adresata kampanii.